جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • آخرین‌ ویدئوها
  • هاروارد
  • MIT
  • انیمیشن
  • مدیریت شهری
  • مدیران فردا
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • نام‌آوران‌
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
  • پوستر
  • مقالات
  • مشترکین
  • ورانش
    • درباره ما
    • ماموریت ما
    • ارتباط با ما
  • صفحه اصلی
  • منو
    • آخرین‌ ویدئوها
    • هاروارد
    • MIT
    • انیمیشن
    • مدیریت شهری
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
    • پوستر
    • مقالات
    • مشترکین
  • حساب کاربری
    • ورود
    • ثبت نام
  • دسته بندی محتوا
  • درباره ما
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • دوره های آموزشی درباره ما تماس با ما ماموریت ما
ورانش ورانش
راهنمای ثبت نام
راهنمای ثبت نام
لطفا پیش از ثبت نام فایل راهنما را مطالعه نمائید ورود و ثبت نام
دسته بندی‌ محتوا
  • مبانی مدیریت
  • منابع انسانی
  • استراتژی و چشم‌انداز
  • بازاریابی، برند و تبلیغات
  • تکنیک های مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • رهبری
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت حرفه ای
  • نظریات مدیریت
  • بزرگان مدیریت
  • تعالی سازمانی
  • چالش های مدیریت
  • اقتصاد و بازرگانی
  • مدیریت ژاپنی
  • خلاقیت و نوآوری
  • تولید
  • مشتری مداری
  • مدیریت شهری
  • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • صفحه اصلی
  • آخرین‌ ویدئوها
  • هاروارد
  • MIT
  • انیمیشن
  • مدیریت شهری
  • مدیران فردا
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • نام‌آوران‌
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
  • پوستر
  • مقالات
  • مشترکین

ده شرکتی که تا سال 2015 نابود خواهند شد!

access_time1397/10/22
visibility 864 بازدید
person کاربر آزاد

لک بری، تایم وارنر و آلاسکا ایر لاین تنها بخشی از این نام های پر آوازه اند. سرنوشت برندهای خوشنامی که می توانستند بمانند و هم چنان به پیش روند. اما بازار، آینده دیگری برای آنان رقم زد. گاهی تنها بخاطر یک خطای کوچک، همه بزرگی خود را معامله کردند

شماره 10 - آیرو پستاک Aeropostak

درآمد شرکت 12% نسبت به سال قبل سقوط داشته و به 396 میلیون دلار رسید. فروش نیز 13 درصد کاهش یافت.

شماره 9- بلک بری Black berry.

سهم شرکت، از بازار جهانی تلفن های هوشمند به یک درصد کاهش یافته، به علاوه شرکت کاهش 76 درصدی را گزارش کرده است.

شماره 8 - تایم وارنر کیبل TimeWarnerCable

کامکاست Comcost تصمیم دارد تایم وارنر را 45 میلیارد دلار بخرد. در این صورت، این دو، دست به دست هم داده تا یک ابر شرکت تلویزیونی را تشکیل دهند که بیش از 30 میلیون مشترک خواهد داشت. بنابراین TWC حذف می شود.

شماره 7 - شاتر فلای Shutter fly

برای شاتر فلای دشوار است که با شرکت هائی مانند دراپ باکس و فیسبوک رقابت کند. بنابراین دیر یا زود شاترفلای هم از بین برود.

شماره 6 - راسل استوور Russle Stover

در سال 2014 شکلات لینت Lindt و شرکت اسپرانگلی  Sprungli  مشترکا راسل استوور را خریدند.

شماره 5 - آلاسکا ایرلاین

از معدود ایر لاین های مستقل است که اتفاقا وجهه ی خوبی هم دارد. به همین دلیل جای تعجب نیست اگر توسط شرکت های بزرگ از بین برود.

شماره 4 - ژینگا Zynga

ناتوانی ژینگا در تکرار موفقیتی که با بازی کامپیوتری Farmville  داشت، رابطه ناموفق با فیسبوک و رقابت با قدرتمندانی چون کینگ دیجیتال باعث شدند تا ژینگا در تله بیافتد.

شماره 3- هیلی شیرHilishair

این شرکت در یک نبرد مزایده ای گرفتار است، البته به نظر میرسد تایسون با قرارداد 8.5 میلیارد دلاری پیروز خواهد شد. هیلی شیر به آخر خط رسیده است.

شماره 2 - دایرکت تی وی

قرار است AT&T  در یک معامله 50 میلیارد دلاری دایرک تی وی را خریداری کند. اما قبل از آن AT&T باید ثابت کند جانشینی آنها صدمه ای به مشتریان نخواهد زد.

شماره یک – لولو لِمون lulu lemon

مرگ احتمالی لولو لمون نتیجه‌ی ناتوانی در رقابت با شرکت هایی مثل گپ و Forever است که در فروش لوازم ورزشی در حال پیشرفت اند.

منبع:

Free


folder_open شرکت      سقوط      بلک بری      تایم وارنر      مشترک      آلاسکا ایرلاین      زینگا     
چند مطلب پیشنهادی از ورانش
  • چگونه مهارت های مدیریتی خود را بهبود دهیم؟
  • وقتی از بخش خصوصی به دولتی میروید!
  • رهبران چگونه ارزشها در فرهنگ‌های مختلف را مدیریت کنند؟- سمپوزیوم دانشگاه هاروارد
  • چگونه کاری کنید که تیمتان ح.ر.ک.ت. کند.

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

برای ثبت دیدگاه لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
  • حامد گفت:
    1398/08/29 15:05

    مطمئن هستين تا 2015 از بين ميرن؟؟؟؟؟

جستجو برای:
دسته‌ها
  • مبانی مدیریت
  • منابع انسانی
  • استراتژی و چشم‌انداز
  • بازاریابی، برند و تبلیغات
  • تکنیک های مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • رهبری
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت حرفه ای
  • نظریات مدیریت
  • بزرگان مدیریت
  • تعالی سازمانی
  • چالش های مدیریت
  • اقتصاد و بازرگانی
  • مدیریت ژاپنی
  • خلاقیت و نوآوری
  • تولید
  • مشتری مداری
  • مدیریت شهری
  • مدرسه خلاقیت استیوجابز
درباره ورانش

ورانش ( ورای دانش) در راستای "گسترش افکار مدیریت ایرانیان" تلاش می نماید تا متناسب با شرایط ویژه مدیران، بخصوص محدودیت زمان، آخرین و به روزترین اندیشه ها و تجارب جهانی را در قالب فیلم، مقاله، پادکست، پوستر و نیز دوره های مختلف به مدیران فارسی زبان در بخش خصوصی، عمومی، دولتی و سایر علاقه مندان و نیز دانشجویان مرتبط تقدیم نماید. محتوای سایت از معتبرترین مراکز مدیریتی جهان نظیر دانشکده مدیریت هاروارد، دانشکده مدیریت استنفورد، مشاور مدیریت مکنزی، مرکز رهبری دانشگاه MIT و مراکز مشابه تامین می شود

  • phone_android
    ۰۹۱۲۰۸۹۸۰۸۲
  • email
    Info@Varanesh.IR

مهم ترین بر اساس دسته بندی

  • رهبری
  • استراتژی و چشم انداز
  • رفتار سازمانی
  • منابع انسانی
  • خلاقیت و نوآوری

مهم ترین بر اساس منبع

  • هاروارد
  • MIT
  • استیو‌جابز
  • مایکل‌پورتر
  • دانیل‌گلمن

آخرین اخبار و اتفاقات ویژه در ایمیل شما، فقط کافیست ایمیل خود را وارد کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مؤسسه گسترش افکار مدیریت ایرانیان" است.
keyboard_arrow_up