جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • آخرین‌ ویدئوها
  • هاروارد
  • MIT
  • انیمیشن
  • مدیریت شهری
  • مدیران فردا
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • نام‌آوران‌
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
  • پوستر
  • مقالات
  • مشترکین
  • ورانش
    • درباره ما
    • ماموریت ما
    • ارتباط با ما
  • صفحه اصلی
  • منو
    • آخرین‌ ویدئوها
    • هاروارد
    • MIT
    • انیمیشن
    • مدیریت شهری
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
    • پوستر
    • مقالات
    • مشترکین
  • حساب کاربری
    • ورود
    • ثبت نام
  • دسته بندی محتوا
  • درباره ما
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • دوره های آموزشی درباره ما تماس با ما ماموریت ما
ورانش ورانش
راهنمای ثبت نام
راهنمای ثبت نام
لطفا پیش از ثبت نام فایل راهنما را مطالعه نمائید ورود و ثبت نام
دسته بندی‌ محتوا
  • مبانی مدیریت
  • منابع انسانی
  • استراتژی و چشم‌انداز
  • بازاریابی، برند و تبلیغات
  • تکنیک های مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • رهبری
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت حرفه ای
  • نظریات مدیریت
  • بزرگان مدیریت
  • تعالی سازمانی
  • چالش های مدیریت
  • اقتصاد و بازرگانی
  • مدیریت ژاپنی
  • خلاقیت و نوآوری
  • تولید
  • مشتری مداری
  • مدیریت شهری
  • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • صفحه اصلی
  • آخرین‌ ویدئوها
  • هاروارد
  • MIT
  • انیمیشن
  • مدیریت شهری
  • مدیران فردا
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • نام‌آوران‌
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
  • پوستر
  • مقالات
  • مشترکین

مدیریت ناب- 14 اصل تویوتا

access_time1397/10/22
visibility 1121 بازدید
person کاربر آزاد

در این ویدیو شما اصول مدیریت ناب را فرا خواهید گرفت. ما در تویوتا هر روز از این اصول استفاده می کنیم و چنان در حال پیشرفت هستیم که شما نمی توانید حتی تصورش کنید. اصل اول- تصمیمات مدیریتی خود را بر اساس یک فلسفه دراز مدت بگیرید. حتی اگر به قیمت از دست رفتن اهداف اقتصادی کوتاه مدت باشد. اصل دوم

در این ویدیو شما اصول مدیریت ناب را فرا خواهید گرفت.

ما هر روز از این اصول استفاده می کنیم و چنان در حال پیشرفت هستیم که شما نمی توانید تصورش را کنید.

14 اصل تویوتا

اصل اول: تصمیمات مدیریتی خود را بر اساس یک فلسفه دراز مدت بگیرید. حتی اگر به قیمت از دست رفتن اهداف اقتصادی کوتاه مدت باشد.

اصل دوم: یک فرآیند مستمر خلق کنید تا مشکلات، خودشان را نشان دهند.

اصل سوم: از سیستم کشش استفاده کنید تا از تولید زیادی، جلوگیری و کالا مطابق نیاز مشتری باشد

اصل چهارم: فشار کار را متعادل کنید. مثل لاک پشت کار کنید، نه خرگوش. آهسته اما پیوسته.

اصل پنجم: این فرهنگ را نهادینه کنید که کار برای رفع عیوب، در هر مرحله ای متوقف شود تا همان اولین بار، تولید، مناسب باشد.

اصل ششم: استانداردسازی  وظایف و فرآیند ها اصول بنیادی برای ارتقا و بهبود مستمر شرکت و توانمندسازی کارکنان است.

اصل هفتم: از کنترل های چشمی استفاده کنید تا مشکلات مخفی نماند.

اصل هشتم: تنها از تکنولوژی های قابل اطمینان که به شدت بررسی و آزمایش شده اند استفاده کنید تا به کارکنان و فرآیندهای شرکت کمک کند.

اصل نهم: رهبرانی تربیت کنید که کار را درک می کنند، با فلسفه تویوتا زندگی کرده و به دیگران هم آموزش می دهند.

اصل دهم: افراد و تیم هائی استثنایی تربیت کنید که پیروان فلسفه تویوتا باشند.

اصل یازدهم: شبکه شرکا و تامین کنندگان خود را گسترش داده و با به چالش کشیدن آنها و کمک به ارتقا و پیشرفتشان به آنها احترام بگذارید.

اصل دوازدهم: زمانی که وضعیت و موردی پیش می آید، شخصا بروید و ببینید تا کاملا آن را متوجه شوید.

اصل سیزدهم: تصمیمات خود را به آرامی، با مشورت و با در نظر گرفتن کلیه جوانب بگیرید. اما سریع ابلاغ و اجرا کنید.

اصل چهاردهم: با تفکر مداوم و بی وقفه و ارتقا و بهبود مستمر، یک سازمان یادگیرنده  باشید.

یک توصیه شخصی:

این اصول را پرینت کنید و همیشه در مقابل خود داشته باشید.

منبع:

Leanmanufacturingpdf


folder_open سیستم      تیم      رهبر      تصمیم      فرهنگ      تولید      اقتصاد      تویوتا      فلسفه      مدیریت ناب      14 اصل      فرآیند مستمر      استاندارد      بهبود مستمر      توانمندسازی      سازمان یادگیرنده     
چند مطلب پیشنهادی از ورانش
  • رهبری با قلب و مغز
  • چگونه مانند رهبران سخن بگوییم؟
  • تصمیم سازی: اجتناب از جنگ بر سر قلمرو
  • زمان استفاده از تجربه کارکنان

0 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

برای ثبت دیدگاه لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
جستجو برای:
دسته‌ها
  • مبانی مدیریت
  • منابع انسانی
  • استراتژی و چشم‌انداز
  • بازاریابی، برند و تبلیغات
  • تکنیک های مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • رهبری
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت حرفه ای
  • نظریات مدیریت
  • بزرگان مدیریت
  • تعالی سازمانی
  • چالش های مدیریت
  • اقتصاد و بازرگانی
  • مدیریت ژاپنی
  • خلاقیت و نوآوری
  • تولید
  • مشتری مداری
  • مدیریت شهری
  • مدرسه خلاقیت استیوجابز
درباره ورانش

ورانش ( ورای دانش) در راستای "گسترش افکار مدیریت ایرانیان" تلاش می نماید تا متناسب با شرایط ویژه مدیران، بخصوص محدودیت زمان، آخرین و به روزترین اندیشه ها و تجارب جهانی را در قالب فیلم، مقاله، پادکست، پوستر و نیز دوره های مختلف به مدیران فارسی زبان در بخش خصوصی، عمومی، دولتی و سایر علاقه مندان و نیز دانشجویان مرتبط تقدیم نماید. محتوای سایت از معتبرترین مراکز مدیریتی جهان نظیر دانشکده مدیریت هاروارد، دانشکده مدیریت استنفورد، مشاور مدیریت مکنزی، مرکز رهبری دانشگاه MIT و مراکز مشابه تامین می شود

  • phone_android
    ۰۹۱۲۰۸۹۸۰۸۲
  • email
    Info@Varanesh.IR

مهم ترین بر اساس دسته بندی

  • رهبری
  • استراتژی و چشم انداز
  • رفتار سازمانی
  • منابع انسانی
  • خلاقیت و نوآوری

مهم ترین بر اساس منبع

  • هاروارد
  • MIT
  • استیو‌جابز
  • مایکل‌پورتر
  • دانیل‌گلمن

آخرین اخبار و اتفاقات ویژه در ایمیل شما، فقط کافیست ایمیل خود را وارد کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مؤسسه گسترش افکار مدیریت ایرانیان" است.
keyboard_arrow_up