قیمت گذاری بر اساس وفاداری مشتری - از سری برنامه های هاروارد، ایده ها
access_time1397/10/28
visibility
872 بازدید
person
کاربر ویژه
محدودیت در دسترسی به این محتوا
دسترسی کامل به محتوای قیمت گذاری بر اساس وفاداری مشتری - از سری برنامه های هاروارد، ایده ها برای اعضای ویژه ورانش درنظر گرفته شده است. با فعال کردن اشتراک ویژه ، محتوای بیشتری به شرح زیر در اختیار شما قرار می گیرند :
فهرست محتوای ویژه ورانش
البته از میان محتوای مطرح شده ، موضوعات زیر به قیمت گذاری بر اساس وفاداری مشتری - از سری برنامه های هاروارد، ایده ها مرتبط تر هستند : - بر خلاف تفکر رایج، تمرکز بر روابط، شرکت را متضرر میکند!
ثبت نام | خرید اشتراک
فهرست محتوای ویژه ورانش
البته از میان محتوای مطرح شده ، موضوعات زیر به قیمت گذاری بر اساس وفاداری مشتری - از سری برنامه های هاروارد، ایده ها مرتبط تر هستند : - بر خلاف تفکر رایج، تمرکز بر روابط، شرکت را متضرر میکند!
ثبت نام | خرید اشتراک
folder_open
دانشکده مدیریت هاروارد
0 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
برای ثبت دیدگاه لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید