جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • آخرین‌ ویدئوها
  • هاروارد
  • MIT
  • انیمیشن
  • مدیریت شهری
  • مدیران فردا
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • نام‌آوران‌
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
  • پوستر
  • مقالات
  • مشترکین
  • ورانش
    • درباره ما
    • ماموریت ما
    • ارتباط با ما
  • صفحه اصلی
  • منو
    • آخرین‌ ویدئوها
    • هاروارد
    • MIT
    • انیمیشن
    • مدیریت شهری
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
    • پوستر
    • مقالات
    • مشترکین
  • حساب کاربری
    • ورود
    • ثبت نام
  • دسته بندی محتوا
  • درباره ما
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • دوره های آموزشی درباره ما تماس با ما ماموریت ما
ورانش ورانش
راهنمای ثبت نام
راهنمای ثبت نام
لطفا پیش از ثبت نام فایل راهنما را مطالعه نمائید ورود و ثبت نام
دسته بندی‌ محتوا
  • مبانی مدیریت
  • منابع انسانی
  • استراتژی و چشم‌انداز
  • بازاریابی، برند و تبلیغات
  • تکنیک های مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • رهبری
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت حرفه ای
  • نظریات مدیریت
  • بزرگان مدیریت
  • تعالی سازمانی
  • چالش های مدیریت
  • اقتصاد و بازرگانی
  • مدیریت ژاپنی
  • خلاقیت و نوآوری
  • تولید
  • مشتری مداری
  • مدیریت شهری
  • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • صفحه اصلی
  • آخرین‌ ویدئوها
  • هاروارد
  • MIT
  • انیمیشن
  • مدیریت شهری
  • مدیران فردا
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • نام‌آوران‌
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
  • پوستر
  • مقالات
  • مشترکین

بازاریابی و استراتژی برند چیست؟

access_time1397/10/23
visibility 854 بازدید
person کاربر ویژه

برندها همان مفهومی را دارند که شما معلوم می کنید. این شمائید که آنها را می سازید و از بین می برید. آنها قبلا به کشاورزان، سازمان ها و کارخانجات تعلق داشتند، اما امروزه مال مردمند. برند تبلیغات نیست، دلبستگی است محصولات، خدمات و حتی افراد می توانند برند شوند. تاریخچه، سابقه و انواع برند از جمله مطالبی است که در اینجا خواهید دید.

محدودیت در دسترسی به این محتوا
دسترسی کامل به محتوای بازاریابی و استراتژی برند چیست؟ برای اعضای ویژه ورانش درنظر گرفته شده است. با فعال کردن اشتراک ویژه ، محتوای بیشتری به شرح زیر در اختیار شما قرار می گیرند :
فهرست محتوای ویژه ورانش


ثبت نام | خرید اشتراک

 

فولدر بازاریابی what is marketing and brand strategy

برندها همه جا هستند. برند؛ یک لوگو، یک هویت سازمانی، تبلیغ و بازاریابی نیست. برند اطمینان، اشتیاق، تعلق، عمل، امنیت و یک سری ارزشهای منحصر به فرد است.

در ابتدا، از دهه 1650، برند مربوط به گاوها بود. مهری برای مالکیت. بعدها، برندها روی جعبه های چوبی حک شدند. تضمینی برای منبع خوب و کیفیت خوب. برندها تجارت های بزرگ هستند. در سال 2010، برند کوکاکولا ارزشی معادل 70452000000 داشت که بیش از مجموع تولید ناخالص داخلی سه کشور بولیوی، کنیا و بحرین است. در سال 1886، تنها 9 بطری کوکاکولا فروخته شد. در سال 2010، این رقم یک میلیارد و 600 میلیون بطری بود. به اندازه ای که هر فرد در لندن روزانه 206 بطری بنوشد!

خیلی از چیزها می توانند برند شوند. محصولات: مثل اپل و فورد. خدمات، مثل امریکن اکسپرس و منچستر یونایتد. افراد: مثل لیدی گاگا. مکان ها و ادیان. برند ها می توانند کمپانی شما و مشتریانتان را به جاهای جدید ببرند. مثل ویرجین. و یا حتی به فضا -گالاکتیک!

وقتی مردم از برند شما به عنوان یک فعل استفاده می کنند، این خیلی قابل توجه است. (مگ وایتمن)

-          آن را گوگل کن!

-          با خانواده اسکایپ کن!

-          آن عکس را فتوشاپ کن!

-          فرش را هوور کن!

برند ها کیفیت را تضمین می کنند. امیال را بیدار می کنند. به ما کمک می کنند که تعلق داشته باشیم. اما امروزه برندها به طرز عجیبی متفاوت عمل می کنند. برند پیدا کردن اطلاعات: مثل گوگل. برند به اشتراک گذاری فیلم: مثل یوتیوب. برند فروش اجناس: مثل ای بی. دوستیابی مثل فیس بوک. افزایش دانستنی ها: مثل ویکیپدیا. به روش هایی که در گذشته اصلا نبودند. این برندها می گویند: از من استفاده کن! بناباین برندها اکنون متعلق به شما هستند. شما آنها را می سازید و از بین می برید. آن ها همان مفهومی را دارند که شما تعیین می کنید. برندها قبلا به کشاورزان، کارخانه جات، تبلیغات و سازمانها تعلق داشتند و امروزه به شما.

بهترین برند دنیا برای دوره های کارشناسی ارشد در رهبری برند، دانشگاه آنجلیای شرقی.

0 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

برای ثبت دیدگاه لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
جستجو برای:
دسته‌ها
  • مبانی مدیریت
  • منابع انسانی
  • استراتژی و چشم‌انداز
  • بازاریابی، برند و تبلیغات
  • تکنیک های مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • رهبری
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت حرفه ای
  • نظریات مدیریت
  • بزرگان مدیریت
  • تعالی سازمانی
  • چالش های مدیریت
  • اقتصاد و بازرگانی
  • مدیریت ژاپنی
  • خلاقیت و نوآوری
  • تولید
  • مشتری مداری
  • مدیریت شهری
  • مدرسه خلاقیت استیوجابز
درباره ورانش

ورانش ( ورای دانش) در راستای "گسترش افکار مدیریت ایرانیان" تلاش می نماید تا متناسب با شرایط ویژه مدیران، بخصوص محدودیت زمان، آخرین و به روزترین اندیشه ها و تجارب جهانی را در قالب فیلم، مقاله، پادکست، پوستر و نیز دوره های مختلف به مدیران فارسی زبان در بخش خصوصی، عمومی، دولتی و سایر علاقه مندان و نیز دانشجویان مرتبط تقدیم نماید. محتوای سایت از معتبرترین مراکز مدیریتی جهان نظیر دانشکده مدیریت هاروارد، دانشکده مدیریت استنفورد، مشاور مدیریت مکنزی، مرکز رهبری دانشگاه MIT و مراکز مشابه تامین می شود

  • phone_android
    ۰۹۱۲۰۸۹۸۰۸۲
  • email
    Info@Varanesh.IR

مهم ترین بر اساس دسته بندی

  • رهبری
  • استراتژی و چشم انداز
  • رفتار سازمانی
  • منابع انسانی
  • خلاقیت و نوآوری

مهم ترین بر اساس منبع

  • هاروارد
  • MIT
  • استیو‌جابز
  • مایکل‌پورتر
  • دانیل‌گلمن

آخرین اخبار و اتفاقات ویژه در ایمیل شما، فقط کافیست ایمیل خود را وارد کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مؤسسه گسترش افکار مدیریت ایرانیان" است.
keyboard_arrow_up