جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • آخرین‌ ویدئوها
  • هاروارد
  • MIT
  • انیمیشن
  • مدیریت شهری
  • مدیران فردا
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • نام‌آوران‌
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
  • پوستر
  • مقالات
  • مشترکین
  • ورانش
    • درباره ما
    • ماموریت ما
    • ارتباط با ما
  • صفحه اصلی
  • منو
    • آخرین‌ ویدئوها
    • هاروارد
    • MIT
    • انیمیشن
    • مدیریت شهری
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
    • پوستر
    • مقالات
    • مشترکین
  • حساب کاربری
    • ورود
    • ثبت نام
  • دسته بندی محتوا
  • درباره ما
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • دوره های آموزشی درباره ما تماس با ما ماموریت ما
ورانش ورانش
راهنمای ثبت نام
راهنمای ثبت نام
لطفا پیش از ثبت نام فایل راهنما را مطالعه نمائید ورود و ثبت نام
دسته بندی‌ محتوا
  • مبانی مدیریت
  • منابع انسانی
  • استراتژی و چشم‌انداز
  • بازاریابی، برند و تبلیغات
  • تکنیک های مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • رهبری
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت حرفه ای
  • نظریات مدیریت
  • بزرگان مدیریت
  • تعالی سازمانی
  • چالش های مدیریت
  • اقتصاد و بازرگانی
  • مدیریت ژاپنی
  • خلاقیت و نوآوری
  • تولید
  • مشتری مداری
  • مدیریت شهری
  • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • صفحه اصلی
  • آخرین‌ ویدئوها
  • هاروارد
  • MIT
  • انیمیشن
  • مدیریت شهری
  • مدیران فردا
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • نام‌آوران‌
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
  • پوستر
  • مقالات
  • مشترکین

مدیریت دانش در 87 ثانیه

access_time1397/10/21
visibility 831 بازدید
person کاربر آزاد

خب شما یک سازمان با افراد مجرب دارید. در واقع، کاری که آنها انجام می دهند چنان برای کسب و کار شما ضروری است که اگر از سازمان خارج شوند، با مشکل بزرگی مواجه می شوید. البته می توانید به جای آنها فرد جدیدی را استخدام کنید. اما معمولا جدیدها بی تجربه اند و باعث می شوند بهره وری کاهش یابد. در حالی که افراد با تجربه، معمولا گران ترند و دستمزد بیشتری طلب می کنند. راه حل چیست؟

خب شما یک سازمان با افراد مجرب دارید. در واقع، کاری که آنها انجام می دهند چنان برای کسب و کار شما ضروری است که اگر از سازمان خارج شوند، شما با مشکل بزرگی مواجه می شوید. حالا شما می توانید به جای آنها کسی را استخدام کنید. اما آنها معمولا بی تجربه هستند که این باعث می شود بهره وری شما کاهش یابد. در حالی که افراد با تجربه تر معمولا گرانترند و دستمزد بیشتری می گیرند. تازه نمی خواهیم به راه حل خرید تکنولوژی های جدید ورود کنیم. خب، چطور این متخصصان مهم را در سازمان خود نگه دارید؟

 

اول، مهمترین متخصصان و افراد کلیدی سازمان را پیدا کنید،آنها مثل دستور غذاهای پنهانی هستند. سپس، راه هایی بیابید که این افراد، اطلاعات خود را با همکارانشان در میان بگذارند. مثلا با بحث درباره این که چه چیزی کارآمد است؟

سپس باید مطمئن شوید این اطلاعات باقی می ماند. با روش هائی نظیر اشتراک گذاری تجارب. به علاوه کارکنان شما باید با اطلاعات تازه کار کنند تا وقت خود را برای اختراع دوباره چرخ هدر ندهند. نکته پایانی، نظارت است که بسیار اهمیت دارد.

منبع:

Intotoknowledge


folder_open استخدام      کسب و کار      همکاران      تجربه      سازمان      مدیریت دانش      بهره وری      افراد کلیدی      اطلاعات      اشتراک      اختراع     
چند مطلب پیشنهادی از ورانش
  • دانشجو
  • به سرمایه‌ای جهانی تبدیل شوید- سری برنامه‌های هاروارد، بینش آفرینی
  • شش سؤال برای افزایش تعهد کارکنان
  • چهار روش تا مانند نوآوران بیاندیشید - از سری برنامه های هاروارد، نکات مدیریت

0 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

برای ثبت دیدگاه لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
جستجو برای:
دسته‌ها
  • مبانی مدیریت
  • منابع انسانی
  • استراتژی و چشم‌انداز
  • بازاریابی، برند و تبلیغات
  • تکنیک های مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • رهبری
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت حرفه ای
  • نظریات مدیریت
  • بزرگان مدیریت
  • تعالی سازمانی
  • چالش های مدیریت
  • اقتصاد و بازرگانی
  • مدیریت ژاپنی
  • خلاقیت و نوآوری
  • تولید
  • مشتری مداری
  • مدیریت شهری
  • مدرسه خلاقیت استیوجابز
درباره ورانش

ورانش ( ورای دانش) در راستای "گسترش افکار مدیریت ایرانیان" تلاش می نماید تا متناسب با شرایط ویژه مدیران، بخصوص محدودیت زمان، آخرین و به روزترین اندیشه ها و تجارب جهانی را در قالب فیلم، مقاله، پادکست، پوستر و نیز دوره های مختلف به مدیران فارسی زبان در بخش خصوصی، عمومی، دولتی و سایر علاقه مندان و نیز دانشجویان مرتبط تقدیم نماید. محتوای سایت از معتبرترین مراکز مدیریتی جهان نظیر دانشکده مدیریت هاروارد، دانشکده مدیریت استنفورد، مشاور مدیریت مکنزی، مرکز رهبری دانشگاه MIT و مراکز مشابه تامین می شود

  • phone_android
    ۰۹۱۲۰۸۹۸۰۸۲
  • email
    Info@Varanesh.IR

مهم ترین بر اساس دسته بندی

  • رهبری
  • استراتژی و چشم انداز
  • رفتار سازمانی
  • منابع انسانی
  • خلاقیت و نوآوری

مهم ترین بر اساس منبع

  • هاروارد
  • MIT
  • استیو‌جابز
  • مایکل‌پورتر
  • دانیل‌گلمن

آخرین اخبار و اتفاقات ویژه در ایمیل شما، فقط کافیست ایمیل خود را وارد کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مؤسسه گسترش افکار مدیریت ایرانیان" است.
keyboard_arrow_up