جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • آخرین‌ ویدئوها
  • هاروارد
  • MIT
  • انیمیشن
  • مدیریت شهری
  • مدیران فردا
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • نام‌آوران‌
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
  • پوستر
  • مقالات
  • مشترکین
  • ورانش
    • درباره ما
    • ماموریت ما
    • ارتباط با ما
  • صفحه اصلی
  • منو
    • آخرین‌ ویدئوها
    • هاروارد
    • MIT
    • انیمیشن
    • مدیریت شهری
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
    • پوستر
    • مقالات
    • مشترکین
  • حساب کاربری
    • ورود
    • ثبت نام
  • دسته بندی محتوا
  • درباره ما
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • دوره های آموزشی درباره ما تماس با ما ماموریت ما
ورانش ورانش
راهنمای ثبت نام
راهنمای ثبت نام
لطفا پیش از ثبت نام فایل راهنما را مطالعه نمائید ورود و ثبت نام
دسته بندی‌ محتوا
  • مبانی مدیریت
  • منابع انسانی
  • استراتژی و چشم‌انداز
  • بازاریابی، برند و تبلیغات
  • تکنیک های مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • رهبری
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت حرفه ای
  • نظریات مدیریت
  • بزرگان مدیریت
  • تعالی سازمانی
  • چالش های مدیریت
  • اقتصاد و بازرگانی
  • مدیریت ژاپنی
  • خلاقیت و نوآوری
  • تولید
  • مشتری مداری
  • مدیریت شهری
  • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • صفحه اصلی
  • آخرین‌ ویدئوها
  • هاروارد
  • MIT
  • انیمیشن
  • مدیریت شهری
  • مدیران فردا
    • مدرسه خلاقیت استیوجابز
  • نام‌آوران‌
    • استیو‌جابز
    • مایکل‌پورتر
    • دانیل‌گلمن
  • پوستر
  • مقالات
  • مشترکین

آشنایی با چشم انداز و ماموریت- شرکت دی لاوال

access_time1397/10/22
visibility 1070 بازدید
person کاربر آزاد

آیا هرگز به این موضوع توجه کرده اید که هر چه تندتر بدوید، مسیر و جهت، اهمیت بیشتری می یابد؟ پس مهم است که چشم انداز و ماموریت خود را با دقت تنظیم کنید. مبانی تدوین چشم انداز و چگونگی بیانیه ماموریت را با 4 گام شرکت دی لاوال که سابقه ای بیش از یک قرن در تولید مواد غذائی دارد ببینید.

چشم انداز ما، چیزی است که می خواهیم بشویم و این که مایلیم چگونه ما را ببینند؟ چیزی که ما آن را آرزو داریم و الهام بخش ماست. آیا هرگز به این موضوع توجه کرده اید که هر چه تندتر بدوید، مسیر و جهت، اهمیت بیشتری می یابد؟ در دنیای کسب و کار، به هدف طولانی مدت، چشم انداز گفته می شود.

برای دی لاوال ، چشم انداز این است: ما تولید غذای پایدار را ممکن می کنیم. این به آن معنا است که ما این فرصت را داریم تا به طور فزاینده ای در تولید غذای مورد نیاز برای جمعیت در حال رشد جهان، مشارکت کنیم. برای این که این موضوع محقق شود،  مهم و حیاتی است که غذا به صورتی "پایدار" تولید گردد. برای دی لاوال و مشتریان ما، "پایدار" به معنی کاهش تاثیر مخرب انسان بر طبیعت و همزمان، افزایش و بهبود تولید غذا، سوددهی و سلامت انسان ها و حیوانات است. این برای ما و نسلهای آینده حیاتی است. به عبارت دیگر، لازم است که ما از منابع کمتر، تولید بیشتری داشته باشیم.

چشم انداز ما همچنین بر این تاکید دارد که هر کاری انجام می دهیم، به تولید غذا مربوط است. مشتریان ما تولید کنندگان حرفه ای غذا هستند. دی لاوال و مشتریانش  بخشی از یک زنجیره ارزشی هستند که غذاهای بسیار مغذی تولید می کنند. یک زنجیره ارزشی که باید 7 میلیارد نفر را تغذیه کند. عددی که تا سال 2050 از مرز 9 میلیارد نفر خواهد گذشت. آنچه باعث اهمیت توجه به تولید غذا می شود، افزایش جمعیت، نیاز به بهبود و ارتقای امنیت غذایی، و نیز گسترش جمعیت شهری است. ماموریت ما، آن چیزی است که به صورت روزانه انجام می دهیم تا به آن چشم انداز برسیم.

ما ماموریت خود را در 4 بخش مختلف تعریف کرده ایم. اولین بخش، این است که با مشتریانمان برای یک هدف ماندنی و مداوم، به صورت تیمی کار کنیم.

- کار تیمی با مشتریان؟

- بله،

- اما این چه معنایی می تواند داشته باشد؟

- خب این که ما گوش دهیم، همکاری کنیم و از فرصت ها استفاده کنیم. چون ما خودمان را مانند یک خانواده بزرگ می بینیم. این خانواده شامل نماینده ها و فروشندگانی که با نیازهای مشتریان زیادی روبرو هستند هم می شود. در واقع ما از سال 1883 تاکنون همین طور بوده ایم. نتیجه این که ما با جمله دی لاوال امروز هست و فردا نیست، روبرو نخواهیم شد. تمرکز ما بر نتایج دراز مدت برای مشتریانمان است و نیز برای خودمان. ما به تعهداتمان پایبندیم.

دومین ماموریت ما نوآوری است. با توجه به موقعیت پیشرو شرکت در صنایع لبنی، ما در بخش ها و  مناطق جغرافیایی جدید، کارمان را آغازکرده و توسعه می دهیم.  نوآوری می کنیم و قدرت ایده پردازی های جدیدی را که به ارث برده ایم و می توانیم به آن افتخار کنیم و امروزه هم به شدت به آن تمایل داریم را به کار می گیریم. این رویه به صورت واضحی در ایده ها و راه حل های ما مشخص است. توسعه در بخش های نو  و در مناطق جغرافیایی جدید. هدف ما باید این باشد که از فرصت های تازه ای که به وجود می آیند، بهره ببریم.

سومین ماموریت ما، این است که راه حل های یکپارچه ای ارائه دهیم  و اطمینان حاصل کنیم که در هرجا به کسب و کار بپردازیم، پیشرو هستیم. ارائه راه حلهای یکپارچه به این معناست که محصولات و خدمات ما نیز یکپارچه هستند. این مسیر با کمک  مشتریان، به ما کمک می کند  تا کسب و کارخود را بهینه سازی کنیم. با این روش اطمینان می یابیم که در هرجا به کسب و کار بپردازیم،پیشرو خواهیم بود. همه جا، چه محل مورد نظر، بازاری خاص، بخشی خاص یا منطقه جغرافیایی ویژه ای باشد، چه محصول و خدمات خاصی باشد. ما پیشرو خواهیم بود. "ما" به معنیِ تمام کارکنان دی لاوال، شرکای کسب و کار، نمایندگان، فروشندگان و هر کسی که با مشتریان ما سر و کار دارد است. دی لاوال  از نظر تکنولوژی، در بازارها و کلا در صنعت، پیشرو خواهد بود و نیز در رضایت مشتریان که اهمیت این یکی از بقیه کمتر نیست. در دی لاوال ما حرفه ای هستیم و متعهدیم که بهترین باشیم.

چهارمین ماموریت ما این است که  24 ساعته در خدمت مشتریان خود باشیم. به عبارت دیگر، ما همیشه برای ارائه آن چیزِ اضافیِ کوچکی که یک مشتری ممکن است در هر لحظه نیاز داشته باشد، آماده ایم. ما تولید غذای پایدار را امکانپذیرمیکنیم. متعهدانه است. اینطورنیست؟


منبع
DeLaval


folder_open رضایت مشتریان      کارکنان      شرکا      بهینه سازی      یکپارچگی      نتایج درازمدت      مشتریان      امنیت غذایی      دی لاوال      ماموریت      کار تیمی      چشم انداز      زنجیره ارزش     
چند مطلب پیشنهادی از ورانش
  • دکتر مسعود حیدری، مذاکرات
  • کاهش سرعت برای افزایش سرعت!
  • وبر و مدیریت بر پایه بروکراسی
  • چگونه در ادغام و تملّک پیروز شویم.

0 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

برای ثبت دیدگاه لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
جستجو برای:
دسته‌ها
  • مبانی مدیریت
  • منابع انسانی
  • استراتژی و چشم‌انداز
  • بازاریابی، برند و تبلیغات
  • تکنیک های مدیریت
  • رفتار سازمانی
  • رهبری
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت حرفه ای
  • نظریات مدیریت
  • بزرگان مدیریت
  • تعالی سازمانی
  • چالش های مدیریت
  • اقتصاد و بازرگانی
  • مدیریت ژاپنی
  • خلاقیت و نوآوری
  • تولید
  • مشتری مداری
  • مدیریت شهری
  • مدرسه خلاقیت استیوجابز
درباره ورانش

ورانش ( ورای دانش) در راستای "گسترش افکار مدیریت ایرانیان" تلاش می نماید تا متناسب با شرایط ویژه مدیران، بخصوص محدودیت زمان، آخرین و به روزترین اندیشه ها و تجارب جهانی را در قالب فیلم، مقاله، پادکست، پوستر و نیز دوره های مختلف به مدیران فارسی زبان در بخش خصوصی، عمومی، دولتی و سایر علاقه مندان و نیز دانشجویان مرتبط تقدیم نماید. محتوای سایت از معتبرترین مراکز مدیریتی جهان نظیر دانشکده مدیریت هاروارد، دانشکده مدیریت استنفورد، مشاور مدیریت مکنزی، مرکز رهبری دانشگاه MIT و مراکز مشابه تامین می شود

  • phone_android
    ۰۹۱۲۰۸۹۸۰۸۲
  • email
    Info@Varanesh.IR

مهم ترین بر اساس دسته بندی

  • رهبری
  • استراتژی و چشم انداز
  • رفتار سازمانی
  • منابع انسانی
  • خلاقیت و نوآوری

مهم ترین بر اساس منبع

  • هاروارد
  • MIT
  • استیو‌جابز
  • مایکل‌پورتر
  • دانیل‌گلمن

آخرین اخبار و اتفاقات ویژه در ایمیل شما، فقط کافیست ایمیل خود را وارد کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "مؤسسه گسترش افکار مدیریت ایرانیان" است.
keyboard_arrow_up